ბაზარზე არსებული პროდუქციის ახალი სამომხმარებლო თვისებებთან დაკავშირებით, ჰიპერმარკეტ «Goodwill»-ის ქსელში გაიმართა რამდენიმე პრომო აქცია – შედარებითი დეგუსტაციიის სახით. აღნიშნული ღონისძიების მიზანი იყო:
• გაეცნოთ პოტენციური მყიდველებისათვის “Coopoliva”-ს ცხარე კორნიშონების ახალი გემო.
• სამომხმარებლო აუდიტორიას მიეცა შესაძლებლობა, შეედარებინათ სიახლე “Coopoliva”-სგან, ბაზარზე უკვე არსებული ამავე ბრენდის ტკბილ და მარილიან კორნიშონებთან.
• წაეხალისებინათ პოტენციური მყიდველები საცდელ შეძენაზე.
• კორნიშონების გაყიდვების მოცულობის ზრდა.
აქციის შედეგად მიღწეულ იქნა ყველა აღნიშნული მიზნები და ამოცანები.